Jakim sposobem powinna funkcjonować recepcja hotelowa?

Zapisz w ulubionych Dodawanie Dodano do ulubionych
Dział

Bezpieczeństwo w hotelu zależy od zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych jak także od stanu nałożenie na hotel przeróżnych zabezpieczeń. Szczególnie dokuczliwe oraz częste przewinienia mające miejsce w hotelach to przywłaszczenia mienia gości bądź wyposażenia hotelu, pijaństwo, awantury lub ewentualnie nawet porachunki grup bandyckich. Przestępstwa są w stanie być popełniane przez osoby z zewnątrz jakkolwiek także oraz przez gości. Na dodatek zakład hotelarski jak każdy inny obiekt narażony jest na pożary powodzie i inne tego typu kataklizmy. Wynika z tego, że hotel ma obowiązek posiadać odpowiedni system przeciw pożarowy oraz drożną sieć ewakuacyjną. Nadrzędną sprawą jest posiadanie w hotelu ochrony, na wypadek kradzieży lub też zamieszek, w celu natychmiastowej interwencji. Recepcja jest podstawą oraz wizytówką każdego hotelu.

Powinna być usytuowana w widocznym miejscu oraz zajmować fundamentalne miejsce na holu parterowym. Na ladzie recepcyjnej powinien panować ład oraz porządek oraz nienaganna czystość, bez plam i kurzu. Na ladzie znajduje się wyłącznie długopis z podkładką do pisania, bukiety bądź też stroiki właściwe do okazji. Poza tym wszystkie gazety, ulotki i broszury informacyjne muszą znajdować się w obrębie recepcji na wyjątkowych do tego celu stelażach – dzisiaj prawidłowiej zainwestować w https://nfhotel.pl/strony-www.

Ważne jest aby w zasięgu wzroku, przy recepcji odnajdował się również zegar, ma prawo być z różnymi strefami czasowymi, kalendarz, cennik i tabela kursu walut, czas trwania doby hotelowej i inne ewentualne prośby kierowane do gości. Pracobiorca recepcji powinien wyglądać schludnie oraz elegancko. Jeśli zakład hotelarski takowe posiada, ubrany jest w uniform hotelowy. Na lewym boku klatki piersiowej widnieje zawsze plakietka z imieniem i nazwiskiem. Recepcja jest czynna oraz dostępna dla gościa przez pełną dobę, metamorfozy dyżurów w recepcji nie muszą być w żaden sposób odczuwalne dla gościa. W recepcji zawsze przebywa jeden pracobiorca, recepcja nie ma prawo stać pusta, jeśli na dyżurze jest dwóch pracobiorców, mile zauważane jest aby każdy z nich znał inny język obcy.